miercuri, 29 decembrie 2010

 29.12.2010
 De ce te doare capatana?
Ce intrebare stupida cica de ce te doare capatanaa=)))Sti dc?nu stii iti zik euu
ori esti bolnav,si nu ma refer la balnavv [raceala,alte chesti]bolnav cu capuu fratee`=))) bea o bere bergenbir
 si fumeaza winchester si apoi simti durerea capatanii intenss=))) bine daca vrei mai multa bere capatana nu se suparaa.Dupa sa`mi zicii ce senzatii ai:-s Am simtit`o pe propria experienta. Cika fi antena
Bubb:Fata ma ametii:-s
Zuzic:fata eu n`am nimic sunt intreaga
Bubb:fata numai pot[si incep sa scutur zapada din pomi]
Zuzic:fata tu ejti beat?
Bubb:nu fata n`am nimiccccc ...nooooooooo=))
Bubb:fata tu ejti beat?
Zuzic:fata eu suntt intreagaa n`auzii
Bubb:n`aud fataaa=))
Un momentt .ne dam pe gheataa fraa`=)) a fost distractivv=) si eram treze n`am cazut=))
Bubb:fata nush ce facuii [si buff una`n ochi lu Zuzic]
Zuzic:fataa ma lovisi cu umaruu in ochii si imi curge rimeluu`
Bubb:fata tu ejti beaat ca eraa barbiaa=))
Zuzic :imi curgee rimeleleeeeeee=))
                             Momentt:mergem.
 Ajungem in momentu in care ne despartim..:((
Bubb:Hai pa fataa=))
Zuzic:pa fataaa
Bubb:sa ma suniii
Zuzic:bn fataa=))
Avertismentt pentruu totii consumatorii...=)) NUMAI CONSUMATI ALCOOL DAUNEAZAAA FARTEE`=))

Un comentariu:

  1. =))
    cum am putut frate sa scriu asa cevaa=))
    deci suntem penalee
    Penalo` care estee`:)))

    RăspundețiȘtergere